Monday 12 November 2012

Blackberry ku masuk longkang

Bismillahhirahmanirah. Ku susun 10 jari jemari memohan kemaafan keran lama tidak terupdate blog kerana atas dasar sebab-sebab yang tertentu almaklum lah sibuk memanjang. Hari ini tiada cerita yang menarik melainkan kisah yang menyedihkan buat aku.

 

Tiada hari yang indah melainkan bersama Blackberry, lepas ni aku tidak boleh layan BBM dah huuhuu sedih oh kenapa lah hal ini boleh terjadi kepada ku. Okey mahu cerita sikit kenapa aku saya pada Blackberry ni :-

1) best dari segi main mesej sebab Blackberry ni jenis QWERTY keyboard, kira laju lah kalau bab-bab taip mesej dan email.

2) Tahan lasak oh seingat aku lah, Blackberry aku sudah banyak kali terhepas jatuh tapi ok lagi. Pernah gak masuk dalam mesin basuh heehee. lepas tu tidak boleh on sudah terpaksa lah aku antar pergi hospital (kedai hempon) untuk merawatnya dah siap seminggu jak aku bayar rm60. mamat cina tu cakap masalah software.

Okey lah, aku macam tak ada mood pulak mahu menaip panjang-panjang kerana masih terasa kesedihan dan sebak di dada nanti aku dah okey aku try update lagi ya.


Nota Kaki :- Aku beralih kepada nokia huuhuu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...