Saturday 7 April 2012

ellang design - Kesinambungan Metafora


Assalamualaikum buat semua pembaca blog, Disini ada sedikit pemberitahuan chewaaa macam betul pulak bahawasanya saya telah bertukar ke blog ini di sebabkan ada sedikit masalah teknikal almaklum lah saya kan bukan blogger tegar. Ok di pendekkan cerita pada sesiapa yang perna baca blog ellang design diharapkan sangat dapat follow blog ini sebab ini adalah blog baru saya dan blog ellang design akan di tutup atas sebab-sebab tertentu. Sekian untuk bembukaan blog baru ellang artwork dan besar harapan saya agar kawan-kawan dapat support sekaligus follow blog ini mana member-member yang pena follow blog ellang design saya akan follow balik guna blog ini. Terima Kasih


Nota kaki : Salam perkenalan buat semua pembaca, jangan segan silu buat macam rumah sendiri hehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...